söndag 21 augusti 2011

Natten från helvettet!

Vilken natt vi har haft det här hemma.
Tuva var då rakt inte på humör för att sova inatt, hon har ju varit lite krasslig men har ändå sovit bra på natten hittills.
Men nu jobbade ju Joel natt och självklart passar hon på att vara besvärlig då!
Vi höll på att natta till klockan två/tre då hon äntligen somnade. Men det varade inte länge, klockan halv fem vaknade hon igen och var skitsur på mig. Jag försökte få henne att lugna sig men nejdå, hon bara skrek och skrek.
Till slut ringde vi pappa på jobbet och hans röst fick henne att lugna sig lite. Men vi klev upp för att se om hon kanske var hungrig. Jag gjorde en macka men det blev bara lite slick på smöret och sen var det bra med det.
När pappa kom hem lugnade hon sig och kunde äntligen sova och sov sen till klockan elva.
Hon verkar vara lika pigg som vanligt men jag känner mig som en död fisk.
Jaja, life goes on. Önska mig bättre lycka till inatt så kör vi den här dagen som vanligt nu.
Nu ska jag kolla om bibblan är öppen så vi kanske får någonting att göra innan jag somnar här i soffan, haha.

Ha de bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar