måndag 3 januari 2011

Stan

idag har jag och Tuvisen varit på stan med Pernilla, Petra och Izabelle.
Det kan vara så skönt att komma sig ut ibland :)
Man märker verkligen när man är i trevligt sällskap, tiden bara flyger iväg.

Precis innan vi skulle fara hem så somnade Tuva i vagnen, så skönt! Hon behövde verkligen en liten lur efter den långa dagen. Hon hade inte sovit så bra på natten heller, så jag tror verkligen hon var supertrött.

Träffade en hel del gamla vänner också, och det är ju alltid lika kul. Bla träffade jag Clara, en gammal klasskompis, och hon berättade att hon läser min blogg, jag blev helt paff. Jag trodde det bara var Petra och Pernilla som läste. Så då blev jag lite glad :)
Okej, om sanningen ska fram så blev jag skitgla ;D

Nu har just Joel farit iväg för att jobba natten, men som tur är har jag ju Erik här, så jag slipper sova själv.

Jag tänkte skriva lite om Tuvas framsteg någon dag, det är en hel del. Men inte nu, nu ska jag natta Tuva som är jättetrött. Hon håller på att få fler änder vilket gör att hon är extra gnällig just nu.

Godnatt på er alla.

3 kommentarer:

  1. Ja, tiden flyger bara förbi när man har kul :)

    SvaraRadera
  2. sv; Tack, ja de känns som att man har kommit en bra bit på vägen. Lite som att ljuset i tunneln börjar bli klarare och inte är lika långt borta. För de är ju trotts allt så att vänner kommer och går medans familj består. Måste säga att du gör ett fantastiskt jobb med din lilla flicka också hon är super fin. Du är verkligen en bra mamma de märks på långt håll, håll fast i den du är och keep up the good work!
    Lycka till!

    SvaraRadera
  3. Det är som roligt att kolla runt vad alla gamla klassisar gör nuförtiden, det blir ju så sällan man träffas. Och jag håller med föregående talare!

    Kram /Clara

    SvaraRadera