söndag 28 november 2010

trött

Idag har jag varit på adventslunch hos mamma.
Det bjöds på älgstek med potatis och champinjonssås. Mums, väldigt gott!
Isak hade blandat ner chili i champinjonsåsen men jag kan inte riktigt bestämma om jag gillade det eller inte. Annorlunda var det iallafall.
Mormor var där också, det är inte så ofta man får träffa henne så det var trevligt.
Efter fikat så åkte Tuva med sin pappa för att hälsa på farmor och farfar. Så nu har jag lite ensamtid här hemma. Jag är dock väldigt trött. Jag vet inte riktigt varför.
Men jag tog mig i kragen och städade upp lite här hemma iallafall.
Nu kommer nog lilla familjen hem snart och då ska jag överösa dem med pussar.
det tycker jag att de förtjänar! Jag menar, efter en lång dag så kan det ju inte finnas så mycket som är bättre än pussar från världens bästa Elin.
Hoppas det uppskattar det :D.
vad tror ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar