torsdag 29 april 2010

Gåstolen

Tuva har verkligen börjat älska sin gåstol. Äntligen kan hon ta sig fram precis som hon vill. Eller inte precis, det blir ju lite fel då och då och då får man hjälpa henne. Tex om hon råkat fastna i ett hörn :P.
Igårkväll när Joel kom hem så var Tuva helt omöjlig och ingenting var bra, absolut ingenting! Så jag sätter ner henne i gåstolen en snabbis när jag skulle göra någonting och då blev hon på bra humör och busade runt. Haha, snacka om snopet när man har hållit på och busa och amma och jag vet inte vad men det hjälper inte och så ville hon sitta i gåstolen. Hon slutar aldrig att förundra mig min lilla älskling. Ni kan ju gissa vad hon gör medans jag skriver det här ;)




Jag har ju börjat försöka få i henne i lite fast föda också, men jag vet inte vad jag ska säga om resultatet. Inte så bra kanske. Hon gillar ju iallafall sin risgröt :D
Nu måste jag gå och leka med min lilla skrutt, haha hon leker med duplo lego just nu. Inte för att hon kan bygga lego utan för att hon är vansinnigt intresserade av alla bitarna i olika färger :)

Ha de!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar